SHOPDELL parduodamų Dell kompiuterių ir jų priedų garantinį ir po-garantinį aptarnavimą atlieka tik Dell autorizuoti serviso centrai.
Prekių garantija nurodoma kiekvienos prekės detaliame aprašyme. Primename, jog visoms nešiojamų kompiuterių baterijoms suteikiama 1 metų garantija, nepriklausomai nuo to, kokia garantija suteikiama pačiam įrenginiui. Garantiniai įsipareigojimai galioja tik tuo atveju, kai nėra vartotojo kaltės dėl gedimo. Kiekviena Dell prekė turi unikalų serviso numerį (Service Tag), pagal kurį nustatomas garantijos laikas pačiame serviso centre. Garantiniai pasai ar talonai nėra išduodami, garantijos autentiškumą nusako pirkimo dokumentas, kuriame nurodytas prekės serijinis numeris.
Įrenginio garantijos galiojimą galite patikrinti įvedę serviso numerį (Serial Tag / Serial No.) šiame puslapyje: https://www.dell.com/support/home/en-lt.
Šiuo metu Dell įrenginiams galioja 3 pagrindiniai garantinio aptarnavimo tipai:
Garantinio aptarnavimo įsipareigojimus vykdo tik gamintojo numatyti autorizuoti serviso centrai. Dėl garantinio aptarnavimo galite kreiptis kontaktais nurodytais lentelėje žemiau.
Garantijos tipas | Standartinė garantija | „Next Business Day Basic - Onsite“ | „Next Business Day ProSupport“ |
Aptarnaujančios įmonės kontaktai | UAB Servisa ICT +370 373 29000 Vilniuje: Kaune: | UAB Servisa ICT +370 373 29000 Vilniuje: Kaune: | Dell aptarnavimo centras 8-800-30081 |
SHOPDELL.lt komanda yra visada pasiruošusi Jums padėti kilus klausimams.
Darbo laikas: Darbo dienomis nuo 9 iki 18 valandos. Savaitgaliais ir švenčių dienomis nedirbame.