SHOPDELL parduodamų Dell kompiuterių ir jų priedų garantinį ir po-garantinį aptarnavimą atlieka tik Dell autorizuoti serviso centrai.
Prekių garantija nurodoma kiekvienos prekės detaliame aprašyme. Primename, jog visoms nešiojamų kompiuterių baterijoms suteikiama 1 metų garantija, nepriklausomai nuo to, kokia garantija suteikiama kompiuteriui. Garantiniai įsipareigojimai galioja tik tuo atveju, kai nėra vartotojo kaltės dėl gedimo. Kiekviena Dell prekė turi unikalų serijinį numerį (Service Tag), pagal kurį nustatomas garantijos laikas pačiame serviso centre. Garantiniai pasai ar talonai nėra išduodami, garantijos autentiškumą nusako pirkimo dokumentas, kuriame nurodytas prekės serijinis numeris.
Šiuo metu Dell įrenginiams galioja 3 pagrindiniai garantinio aptarnavimo tipai:
Garantinio aptarnavimo įsipareigojimus vykdo tik Elektroninė parduotuvė Shopdell.lt garantinio aptarnavimo nevykdo.
Garantijos tipas | Standartinė garantija | „Next Business Day Basic“ | „Next Business Day ProSupport“ |
Aptarnaujančios įmonės kontaktai | UAB Servisa ICT +370 373 29000 | Dell aptarnavimo centras 8-800-30097 | Dell aptarnavimo centras 8-800-30081 |
Dėl garantinių įsipareigojimų vykdymo maloniai prašome kreiptis tiesiai į Dell serviso centrus. Jeigu turite standartinę garantiją galite keiptis kontaktais nurodytais lentelėje žemiau.
Nuoroda remonto registracijai | Aptarnaujanti įmonė | Kontaktai | Adresas |
Nuoroda į servisą atliekančios įmonės tinklapį | UAB Servisa ICT | Vilniuje ir Kaune: | Vilniuje: Kaune: |
SHOPDELL.lt komanda yra visada pasiruošusi Jums padėti iškilus klausimams. Todėl drąsiai susisiekite jei kils klausimų.
Darbo laikas: Darbo dienomis nuo 9 iki 18 valandos. Savaitgaliais ir švenčių dienomis nedirbame.